Tuesday, October 6, 2020

Beheer uw zakelijke e-mails via Hotmail

 

In dit artikel wordt uitgelegd hoe u uw e-mailaccounts vanaf uw website instelt, bijvoorbeeld test@example.com om te worden ontvangen in uw Hotmail / Live.com / Outlook online.

Allereerst moet u inloggen op uw account. Volg daarna de onderstaande instructies, lees zorgvuldig de instructies EN kijk naar de onderstaande afbeelding.

1. Klik op het tandrad (1), en klik vervolgens op 'Meer mailinstellingen' (2).

2. Klik om 'Uw e-mailaccounts' te selecteren.

3. Klik om "Een verzend-en-ontvang-account toevoegen" te selecteren.

4. Voer uw gegevens in. Als je dat hebt gedaan, klik je op "Geavanceerde opties"

5. Voer uw gegevens in zoals hieronder weergegeven. Let op de selectievakjes en zorg ervoor dat uw selectievakjes hetzelfde zijn.

6. Kies de relevante optie. Ik stel voor om een ​​nieuwe map te maken, maar als je bang bent, vergeet je de nieuwe map te controleren, sla de e-mails dan op in je Inbox (tweede optie).

7. Klik op 'Ga naar je inbox'.

8. Als u een nieuwe map heeft aangemaakt, ziet u deze nu aan de linkerkant. Hieronder ziet u test@example.com als een nieuwe inbox.

Als u hierover vragen heeft, bezoek dan onze website Hotmail Klantenservice Nederland.

No comments:

Post a Comment